Houd grip op het begrotingsproces

• 03 oktober 2019 19:30 tot 21:30
  • locatie: Dordrecht
Direct opslaan in uw agenda

Geacht raadslid,

Houd grip op het begrotingsproces! Middels een reeks bijeenkomsten willen wij van de Nederlandse Vereniging voor Raadsleden u meer kennis en handvatten geven zodat u meer grip krijgt op de gemeentefinanciën. Aan de hand van uw eigen financiële documenten neemt Jan Verhagen, beleidsmedewerker financiële verhoudingen bij de gemeente Den Haag, u mee in de praktijk van het financiële proces, de grote posten, reserves, gemeenschappelijke regelingen en handige tips & tricks.

We willen u graag uitnodigen voor een van de volgende avondbijeenkomsten. De bijeenkomsten starten om 19:45 uur (19:30 uur inloop) en duren ongeveer 1,5 uur. Meer informatie over de bijeenkomsten kunt u vinden als u op de bijeenkomst klikt.

Bent u verhinderd voor bovenstaande bijeenkomsten, dan is het ook mogelijk om bij bijeenkomsten in andere steden aan te sluiten. Ook deze vindt u op onze website.

Praktische informatie omtrent benodigdheden, parkeren en adres volgen omstreeks een week voor aanvang van de bijeenkomst.

Mocht u vragen hebben, dan ben ik bereikbaar via Dyon.Bambacht@raadsleden.nl.

Hopelijk tot dan!

Met vriendelijke groeten,