Vergadering : Commissie bestuur, 12 oktober 2017 17:00:00
Algemene vergader informatie
Let op aanvangstijden agendapunten commissie Bestuur zijn indicatief!
Beeld en geluid
Opties bij deze vergadering
(2)
vergaderstukkenAgenda
Hoofdvergadering
-
Op verzoek van GLH en AP ter bespreking geagendeerd in cie. van 14 september, omdat al eerder is afgesproken dit onderwerp in de commissie te laten terugkeren en vanwege de wijzigingen in de doelstellingen zelf.
-
Aan de commissie wordt nu gevraagd aan te geven of zij nog onderwerpen wil toevoegen die zij in 2018 vanuit de organisatie/college verwacht. Na deze eventuele toevoeging(en) komt het stuk nogmaals langs, dan ter advisering/doorgeleiding naar de Raad.
Vergaderstukken
-
Aan de raad wordt gevraagd de Bestuursrapportage 2017 vast te stellen en financieel-technisch te verwerken volgens de begrotingswijziging 2017.
De commissie Bestuur wordt verzocht advies te geven aan de raad over het voorstel van het college (voor zover het de programma's 6 en 7 betreft) en over de wijze van agendering van het raadsstuk in de raadsvergadering. -
Het college stelt de raad voor de “Tweede wijzigingsverordening belastingen 2017” vast te stellen.
-
De rekenkamercommissie stelt de raad voor per 1 oktober2017 met terugwerkende kracht voor de duur van vier jaar te benoemen: Dhr. G. Kruis (Geerten), wonende te Amsterdam.
Vergaderstukken
-
Cie. Bestuur 14 sept. 2017: t.k.n. ontvangen; o.v.v. SP een volgende keer bespreken (doel van bespreking onbekend).
-
Reden van de bespreking Jaarplanning en Actielijst is:
* Zijn er vragen voor de wethouders n.a.v. de actualisering van de actielijst en jaarplanning?
* Zijn er actiepunten die voor de commissieleden niet meer actueel zijn en van de lijst kunnen worden geschrapt?
* Zijn er nog zaken in de planning waar u opmerkingen over heeft? -
Beantwoording is inmiddels ontvangen.
-
Tussenbericht d.d. 10 okt. beantwoording kost meer tijd en zal naar verwachting 24 oktober beschikbaar komen.